-UNA ENTITAT AMB TRADICIÓ

-UNA GRAN FAMÍLIA ESPORTIVA

-UNA ESCOLA DE VIDA...

A Free Template From Joomlashack

A Free Template From Joomlashack

COPA EUROPEA CADET I JUNIOR PDF Imprimeix
diumenge, 28 de març de 2010 19:56

FUEN20O920005Els judokes del Judo Moià Carla Ubasart medalla de plata  en la Copa Europea  Cadet i Ramon Roca 9è  classificat en la Copa Europea Junior 

Aquest passat cap de setmana i concretament el dissabte dia 27 de març,  els dos judokes del Judo Moià Carla Ubasart i Ramon Roca van participat amb la Selecció Espanyola de Judo en els Torneigs Internacionals oficials de la Unió Europea de Judo, puntuables per participar en el Campionat d’Europa  de les seves respectives categories.

Carla Ubasart que fins al moment es la primera classificada del Ranking Estatal Cadet va ser finalment medalla de plata en la categoria de -52 Kg. en la Copa Europea Cadet celebrada a la localitat malaguenya de Fuengirola. Carla Ubasart va iniciar la competició guanyant a la representat de Suïssa Debora Klemp, a ¼ de finals va guanyar a Elena Martín de la Selecció  Espanyola  per Ippon de projecció, a la ½ final es va imposar a la representant de Portugal Ana Pereira també per Ippon de projecció. A la final no va poder superar a la representant de l’equip d’Italia  Fabiola Roma amb qui va perdre per Ippon de projecció

Despres d’aquest resultat destacar que Carla Ubasart ja te la plaça directa per participar al Campionat d’Espanya  Sub-17  i un mínim de punts que juntament amb els altres compromisos que li queden te moltes possibilitats de participar en el Campionat d’Europa Cadet.

Ramon Roca  recent Campió d’Espanya Junior  va participar en la Copa Europea Junior que es va celebrar a la localitat portuguesa de Coimbra com a representant de la Federació Espanyola de Judo en la categoria de pes de -81 Kg.  Roca va ser finalment 9è classificat ja que va iniciar l’eliminatòria guanyant al portuguès Joao Sousa per Ippon però va perdre a ¼ de finals davant el judoka d’Eslovaquia  Gaspar Jermani per Ippon. A la repesca o va poder superar a Guilherme Cordeiro de Brasil  el qual li va barrar el pas al combat previ al bronze.  A Ramon Roca li queda un calendari força llarg on es podrà veure i valorar les possibilitats que pot tenir per participar en l’europeu Junior.

 

Agenda

Video destacat de judo

 
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack